Friday, February 18, 2011

Bibir Merah??


Nak bercerita tentang bibir merah.. org kate kalo nk nampak lebih menarik dan menarik aty jejaka.. pakai la GINCU MERAH! hahaha. btol kew?? rse nye kalo x paki gincu pon ramai jejaka tertarik kt gadis2.. mengarut2 jew ah sume ni.. bile bercerite tntg ni... teringat pula kisah kawn aku yg berbibir merah.. asl ke claz ajewp.. mesty kami akn tertumpu pd die.. yela.. merah itu menarik kn?? haha! gincu die merah melepak! konon nye nk nmpk kn bibir lebih menarik dan tebal.. bile smpai cte ni kt aku n kwn2 aku.. thu2 jew la.. mulot kitowg ni... xpyh pkai gincu merah pon mmg da merah and berapi.. hahaha! lawak2.. wahai si gadis berbibir merah.. ape kate kaw ukar kaler gincu ko 2.. pkai la wane pink kew... purple kew.. ala kadar suda.. xpyh nk tnjuk2 vogue sgt la.. huhuhuhu... ape2 pon.. aku bkn nk mengata.. tp ni sume sekadar luahan sajewp... huhuhuhu.. kalo x luah.. bole jd gile aku.. so sape2 yg terase.. maaf kn la daku yew... ahaks! chill2 suda.. xpyh nk touching2 sgt la... hee~

1 comment: