Friday, April 29, 2011

Kalau lah DIA wujud...


mesti ramai yg knl sape DORAEMON kn?? sudah tentulah bukan aku.. haha.. npe ek aku nk bukak cite pasal die ni?? erm... sebenar nye... aku pernah berharap kalau lah doraemon ni btol2 wujud.. aku nk jd kwn die.. sebab die bole buat mcm2 benda... mcm yg dlm cite die 2.. die slalu tolong nobita n kwn2 yg laen.. huhuhu.. kalo die btol2 wujud.. aku nk suruh die putar blek mase... bwk aku blek kt mse2 dulu.. mse yg paling aku rindu.. mse bersama arwah ayah aku.. mse aku x pernah kenal erti cinta... bukan aku x suke idop aku yg skrg ni.. cume idop aku yg skrg ni bnyk sgt dugaan... dulu kalo aku susah.. sedih.. ayah aku slalu ade.. tp skrg?? bile aku susah.. aku nk ngadu kt spe lg kn? kt mummy?cian kt die.. lagi bnyk msalah yg die kene tanggung.. sbb 2 aku berharap doraemon 2 wujud.. mesti die bole tlong aku kn? lagi satu.. pasal cinta... kalo dulu.. aku x pnh rse jatuh cinta.. aku x pnh rse skit sbb cinta... tp skrg?? cinta slalu wat aku skit.. slalu wat aku nangis.. aku dah xnk rse skit lg... aku da puas... aku da pnt idop dlm kesakitan.. kesedihan... aku nk sgt2 blek pd zaman dulu.. zaman aku kanak2... sbb zaman kanak2 zaman yg aku rse cukup sempurna.. mesty korang  rse aku ni mengarut je kn?? tp aku cume bercakp tntg ape yg pnh aku harap kn... andai kata 1 ari nnti doraemon wujud... mesti idop aku akn jd sempurna blek... :)

1 comment:

  1. :) :) :)
    don't be sad dear...
    mmg masa x bley di putar kembali ke belakang...tp kita bley ubahnya sndiri...betul x???
    be strong...<3

    ReplyDelete