Wednesday, October 12, 2011

I miss U so badly..



Here i just want to tell u that i miss u sayang.. Now we rarely spend time together like before.. Saya tahu awak terlampau busy dgn kerja awak sampai mase utk saya pun jadi kurang.. Bukan niat saya nak marah2.. Bukan saya sengaja taknak faham kerja awk.. Tapi saya terlampau rindukan awk.. Saya tak harap kan ape2 dari awk.. cume saya mintak awk kembali mcm dulu.. Seorang yg selalu ade utk saya... Seorang yg selalu buatkan saya ketawa tiap2 pagi..  Saya taknak jadi seorang GF yg tak memahami BF.. Tapi saya tak boleh kawal emosi saya bile awk takde dengan saya. Hari 2 awak ckp "walaupun kite jarang mesej or call ati B selalu ade Syg" and u know what i felt when u said like that? I felt so touched! tapi perlu ke saya percaya dgn ape yg awk ckp? ati saya ragu2 dgn ati awk.. Awak ingat masa saya nangis ari 2? Awk peluk and pujuk saya.. Hmm.. I miss that moment B.. I need U always by my side.. I love U more than words.. Sorry if i couldn't understand ur situation B.. I just want to let u know what i feel when u are not around! I miss u so much B! Ape2 pun saya harap ati awak akan sentiasa ada utk saya...  Kalo boleh saya putar kan balik mase2 indah kite dulu.. mesti saya kite tak jadi mcm ni kn B? Tapi nk buat mcm mne kn... Saya cume ppuan biasa yg tak mampu nk ubah ape2.. Cume berharap awk sentiasa bersama saya.. Sumpah saya syg kn awk.. Kalo bole sy nk 1 dunia tahu tentang perasaan saya terhadap awk.. Tentang rindu yg saya simpan utk awk.. Tapi saya tak mampu kn? Awak.. walaupun kite dah tak mcm dulu, saya harap hubungan kite akan kekal ye? Saya nak awk sentiasa ingat saya selalu di sisi awk kalau awk perlukan saya...

 I Love U... I Need U... I Miss U... :'(

No comments:

Post a Comment