Monday, December 19, 2011

Mungkin aku tak cukup sempurna

Mungkin aku belum cukup sempurna untuk kau kan sayang? Mungkin rasa sayang aku untuk kau belum cukup kan sayang? Tapi takpe... Aku akan cuba utk berubah.. Demi kebaikan hubungan kita ok sayang? Andai lah kau tahu macam mana rasa sayang aku ni utk kau.. Mesti kita tak jadi macam ni kan sayang? Kita cuba ubah segalanya ye... Sampai satu masa nanti biar lah takdir yang tentukan segalanya.. sama ada kau milik aku atau tak.. Pada masa tu aku akan cuba sedaya upaya utk terima takdir tu.. Kite pun tahu kan... Tuhan dah tentukan siapa jodoh kita nanti.. Cuma kita kene bersedia je dengan siapa yang akan jadi jodoh kita.. Andai kata kau bukan jodoh aku nanti.. Aku terima.. Kalau kau jodoh aku.. Alhamdulillah.. Aku bersyukur.. Andai aku boleh bagitahu satu dunia yang hati ini milik kau... Dah tentu aku akan bagitahu.. Andai lah kau tahu nama kau yang aku sedang sebut di dalam hati sekarang ni.. Dah tentu kau akan rasa dalamnya sayang ni untuk kau.. Aku cuma nak kau tahu.. Kau segala-galanya untuk aku! Kau adalah orang yang mampu buat aku ketawa.. Kau yang mampu buat aku menangis.. Kau yang mampu jadikan aku perempuan yang ceria.. Aku tak dapat bayangkan kalau satu hari nanti hubungan kite berakhir tanpa kesudahan.. Sayang.. Janji ok yang kau akan sentiasa ada untuk aku? Ya Allah.. Kuatkan lah hati aku...

No comments:

Post a Comment