Thursday, May 10, 2012

Happy Anniversary :)




11/5/2011 till 11/5/2012 genap hubungan kita setahun sayang.. Just You and I..  We shared our love together.. Every love story is beautiful.. But ours is my favourite! On this wonderful day, I just want to say Happy anniversary sayang! Awak segala-galanya untuk saya.. Terima kasih untuk segala pergorbanan awak.. Sepanjang hubungan kita, banyak benda da kita lalui sama2.. Selama setahun ni, awak ikut kan semua permintaan saya.. Awak jaga saya.. Awak hormat saya.. Awak semangat saya tahu tak? Setiap pagi, orang pertama yang call saya adalah awak.. Orang yang text saya setiap pagi adalah awak. Orang yang buat saya tergelak or senyum2 kambing pagi2 buta adalah awak.. Sampai orang lain pun terjaga dri tido.. Semua sebab awak la.. Haha! Awak tahu tak rasa sayang saya kat awak banyak mana? Hope awak tahu la kan.. Hee... Setiap saat yang terindah dalam hidup saya adalah saat kita bersama! Sayang, You hve a special place in my heart.. And I want to spend all my life wif You.. Insyaallah.. I love You more than words can say.. I love You more than every action I take.. I will be here, loving You till the end Sayang.. We spend most of our time talking about nothing but I just want You to know that all these nothings mean so much to me.. I love the way You make me feel when I'm wif You!  I want to be the girl who make ur days better.. the girl that makes You say, "My life is changed since i met her" Boleh kan Sayang?? Hehe.. Dear Allah.. Tolong panjangkan hubungan kami sampai bila2.. Kalau boleh biarlah selamanya.. Izinkan dia untuk menjadi imam kepada aku dan kepada bakal anak-anak aku nanti ya Allah.. Berkati hubungan kami dengan rahmat2 mu ya Allah.. Amin... :')


P/S : Saya Sayang Awak! Selamat Ulangtahun Sayang! Thanks untuk hadiah2 semalam :)
    





No comments:

Post a Comment