Thursday, March 1, 2012

Get away from my life la people!



Oke firstly aku mmg tgh geram la kan... Sebab 2 aku nak update blog... Rasa lega la ckit bile dpt luahkan ape yg aku rse.. Aku paling menyampah bile ade org.. Berpura-pura baik dpn aku.. Pura-pura mcm die bagus.. Padahal die ngn aku pun same je... Aku pnh wat jahat.. Die pon pnh jgk.. Dah 2 siap mcm nk perli2 bagai.. Haih! Menyampah la weyh! Tak perlu la aku nk mention name die kt dalam ni kan.. takut nnti kecik ati plak ngn aku kn.. Tapi kisah plak kan kalo die kecik ati? Yang die wat aku kecik ati.. Ade plak die nk fikir kn? Ahaks! Bodoh! Aku tak pnh ckp aku ni baik.. Tapi cara ko ckp ngn aku.. Macam ko 2 bagus sangat... Macam ko tu suci sangat.. Hello!! Aku kenal ko la weyh! Ko nak kritik org ko pandai.. Tapi ko pnye diri? Ko perasan tak agaknye ek? Eeeee! Menyampah la aku ngn ko ni! Kalo ikot kan ati aku.. Nak je aku maki ko abis2 tau! Tapi aku still bole bersabar lagi.. I can be so nice but I also can be so rude! Aku rasa aku tak perlu kan orang macam kau untuk aku bersenang lenang oke! Walaupun aku ni tak BAGUS macam ko.. sekurang-kurang nye BF aku sayangkan aku.. Sentiasa ada bile aku rindu.. Bile aku perlu.. Tapi BF kau?? Buat kau macam sampah! Sebab ape? Sebab perangai kau tu yang macam bagus tu.. Haha! So better U look after yourself first ok bicth! Biar muka tak cantik.. Jangan hati busuk!

# Post ini tiada kene mengena dengan yang mati :)

No comments:

Post a Comment