Tuesday, March 27, 2012

Thank You Kamu :)

DEAR Nor Faizal...

Thanks for everything Nor Faizal! You mean so much to me! Awak banyak korban kan segala-galanya utk saya.. 27/3/2012 is the day yg saya tunggu2.. On my birthday.. Hari ada nye awak bersama saya utk pertama kali nye! Oh God! Mase tu i felt sooooo happy sayang.. Even kite tak celebrate besday saya dengan meriah tapi saya btol2 hargai semuanya! Awak sanggup cuti kerja just becoz of me.. Saya tahu awak btol2 sayangkan saya.. Hee.. Saya pun macam tu jugakk! Awak buat saya btol2 bahagia sangat mase tu.. Saya ingat lagi mase awak wish besday saya.. Mase tu kat kedai makan.. Hehe.. Awak cakap kt saya,

 "Happy besday sayang. Semoga panjang umur dan murah rezeki. B cuma nak tengok sayang bahagia dengan B. Selagi B mampu utk buat sayang bahagia B akan cuba. Terima kasih sayang sebab jadikan B seorang lelaki yang bertuah sebab dapat memiliki sayang"

Ya allah.. Sumpah tak tertahan sebak mase tu.. Then saya nangis depan awk.. Sampai orang table sebelah amik kan tisu and bagi kat saya.. Haha! Malu gile la.. Tapi peduli ape kn? yang penting orang tahu awak btol2 sayangkan saya.. Dari awal sampai ke akhir awak layan kerenah saya.. Saya suruh awak bawak kan barang2 say, awak bawak.. Awak tak merungut pun.. Saje nak buli awk.. Yela kn saya besday girl.. Hehe! Ingat tak mase kite nak beli hand beg saya tu? Amoi jual handbeg tu tanye kite dah kawin ke.. Then Awak ckp belum.. Coming soon! haha.. Pas tu amoi tu ckp.. Bagus2.. Kamu berdua look so happening. Sweet sgt. Haha! Amoi tu pun nampak kan awak yg kite ni bahagia? Awak, saya cuma nak awak tahu. awak segala-galanya utk saya. Kehilangan awak adelah satu benda yang mustahil! Terima kasih utk setiap pengorbanan awak.. I will never and ever forget every moments with u B.. We shared our laugh and our sadness together.. Saya sayang gila babeng kat awak! Everything I do, I do for U sayang :')


    
Hope our LOVE will end with happy ending :')






No comments:

Post a Comment