Monday, March 12, 2012

Story Of Us :)



Entry kali ni.. Aku nak kongsi cerita tentang KAMI. Kami means "aku dan dia" hahaha! 1st of all.. Just want to tell something about him... Oke, nama die ade yg da tahu kn? kn? kn? haha! Nor Faizal Nordin... Die bukan seorang yg selalu romantik2 ni.. Kadang2 je mood romantik die dtg... Tu pun die tak perasan.. haha! yela.. As a woman mesti la kite perasan kan bile die buat something yg kite rase romantik.. Kadang2 tu terlampau sweet sgt.. Hehe.. Cerita pasal romantik2 ni.. Banyak benda da yg die buat utk aku and at that time aku rase mmg die romantik..  Walaupun die ckp die bukan jenis romantik.. Ayat aku macam ulang2 je kan? haha! Abaikan aje la! For ur infomation Sayang.. Banyak da bnda yg awak buat utk saya.. Awak kata awak tak romantik.. Is it true Sayang? Awak ingat tak masa kita habis kan banyak masa kite dekat PD dulu? And u know how sweet of u Sayang? Awak angkat saya awak even saya berat.. tpi awak kata "Taklah tak berat pun sayang" masa tu kawan2 saya pun ade.. Hehe.. Malu masa tu.. Tapi peduli ape kn? haha! Masa naik banana boat tu.. Awak duduk belakang saya sebab nak jaga saya... Bile boat tu nak jatuhkan kite, awak pegang life jacket saya sebab awak takut apa2 jadi kat saya.. Takut saya lemas.. Awak tak rasa tu romantik?? And U still remember one night kat klebang dulu? Kite nampak durian.. Then kite berhenti beli durian. Pas tu kite lepak kat klebang makan durian.. Time tu kite2 je yang tengah makan durian.. Nasib baik malam.. Hahaha! Syera,Azie and Emah plak pegi tanam kulit durian tu kat dalam pasir.. Haha! Ade ke orang dating makan durian sayang? Awak ingat 1 malam kite lepak dekat selat Melaka? Tengok org memancing? Awak bergurau dengan saya.. Kite gelak same2 smpai saya nak trjatuh dalam lubang.. Lepas tu awak tarik saya, tak nak bagi jatuh. Dari gelak awak terus marah saya. Awak cakap awak tak nak saya jatuh and sakit. Saya ckp kat awak, janganlah marah2 saya.. Then awak peluk saya. Awak ckp "sorry2 Sayang, B tak marah dah" Masa tu saya rasa touching sgt.. Sebab awak betul2 jaga saya. Kite sambung balik gelak2.. Sampai la ade sorang Bro ni blah sebab die tension.. Die tension sebab ikan tak dapat2 pas tu kite plak memekak.. Haha! Kesian Bro tu.. Lagi.. Awak ingat tak masa kite pegi funfair dulu? Awak ikut je kerenah saya. Nak naik tu.. Nak naik ni.. Awak tak merungut pun.. Hehe.. Thank You Sayang! Setiap bulan ulang tahun kita. awak tak pernah lupa nak wish.. Mesti awak akan wish! Sweet kan? Awak ingat lagi awak balik Perak then awak belikan saya rantai yg berukir huruf F <3 I? Masa tu awak cakap kat saya "Tengok! Rantai ni bukti, walau kat mana pun B ade.. B tetap ingat kat sayang" Maksud die ckp macam tu? Maksud nye... Walaupun die busy dengan family die.. Dengan kawan2 die kat Perak.. Die tak pernah lupe kan aku.. Hee.. Hari tu awak ade belikan saya ikan.. Awak suruh jaga baik2.. Tapi sorry.. Sebab ade yang da mati.. Tapi awak ckp kat saya.. "Takpe lah.. Nanti B bagi ikan baru" Awak ingat lagi tak masa saya sorang2 kat rumah.. Saya bgtau awak, saya lapar... Nak masak malas.. Lepas tu awak ckp nanti awak dtg.. Tak lama lepas tu awak dtg bawa kn makanan. Kesian awak.. Penat keje.. Dtg dari jauh naik moto dalam panas semata-mata nak hantar makanan utk saya. Yela.. Dari Ayer Keroh sampai Alor Gajah.. Makan masa 45 minit tau! Pas hantar makanan awak kata nak balik sebab ade keje kat pejabat... Terharu masa tu.. Awak sentiasa nak buat yang terbaik utk saya.. Awak tak nak hampa kan saya..Cuma kadang2 saya je selalu marah2 awak tak tentu pasal.. Tapi saya nak awak tahu.. Saya sayangkan awak sangat2.. Awk segala2 nya utk saya.. Terima kasih di atas setiap pengorbanan yang awak buat utk saya.. Saya hargai semua tu.. Saya harap hubungan kita kekal samapi bila2.. Kalau nak bercerita tentang kita.. Smpai esok pun tak habis! haha!  So next time sambung lagi.. Daa~

Nor Faizal Nordin! I Love U so much!

2 comments:

  1. kau ni makin comelkan ye la bahagia katanya awwww rndu kat kau awwww

    ReplyDelete
  2. hahaha! Rindu kat kau jugak weyh!

    ReplyDelete